Vytipování nových obchodních příležitostí k růstu

Jaká bývá situace na počátku?

  • Firma podcenila inovační proces a hledá nové příležitosti
  • Je třeba kompetentně rozpracovat inovační náměty a vybrat nejperspektivnější
  • Strategie definovala perspektivní oblasti podnikání a firma neví, jak se v nich prosadit

Jaké bývá řešení a jaké metody i2M používá?

  • Zavedení prvků inovačního procesu do života firmy. Inovace nesmí být o náhodě
  • Podpora firemních týmů při realizaci inovačního procesu ve fázích generování námětů, tvorby inovačních ideí, realizace experimentů, finálního návrhu inovací, testování a uvádění na trh
  • Uplatnění analýzy strategie konkurentů k vytipování nových příležitostí růstu a dále pak podpora firemních týmů
  • Využití scénářů odvětví pro definice obchodních příležitostí s největším potenciálem a dále podpora firemních týmů zmíněná výše

Jaký je konkrétní výstup?

  • Vyzkoušené inovace připravené pro obchodní realizaci
  • Zásobník proveřených inovačních námětů s doloženým potenciálem
  • Návrh na zastavení prací na inovacích
  • Zaměstnanci firmy si osvojí inovační techniky a inovační proces se stává součástí růstu firmy

Reference

Zavedení inovačního procesu jako součásti realizace strategie

Inovace konkrétních produktů pro různé trhy

Definice nových trhů a produktů pro eliminaci výpadku klíčového produktu v sušárnách

Řešíte jiný problém?

Podívejte se na naše postupy také v jiných situacích, nebo nás přímo kontaktujte.

i2m
i2M, s. r. o.
Náves Svobody 29
779 00 Olomouc

IČ: 61504807
DIČ: CZ61504807

Obchodní rejstřík: Krajský soud v Ostravě, oddíl C, vložka 54911

Vyplněné osobní údaje budou zpracovány firmou i2M, s. r. o. za účelem zodpovězení Vašeho dotazu a budou uchovány pouze po dobu nezbytnou pro komunikaci. Prohlášení o osobních údajích

Omlouváme se, ale nepodařilo se nám odeslat Vaši zprávu.
Vždy nás ale můžete kontaktovat na emailu info@i2m.cz.